BlogoSfera

Wraz z nowiną o tym, że po raz drugi zostanę Mamą zaczęłam układać sobie w głowie całą burzę informacji, które przeszły przez moją głowę jako pierworódka.
Pierwsza myśl jaka mi towarzyszyła to... to, aby nie dać się zwariować :) 
W szczególności przez zakupowy szał wyprawki dla Małego człowieka. 

Zatem realnym krokiem przez pozostałe do rozwiązania miesiące, postanowiłam rozsądnie rozglądać się za rzeczami, które przydadzą się nam na "nowej drodze życia". 

Myślę, że 2 letni brak rozeznania w niemowlęcych gadżetach sprawił, że poczułam się w Internecie jak dziecko. Ale idzie za tym niewielka ekscytacja z przeglądanych stron...

Odkurzanie zakamarków
Jednym z ulubionych miejsc, w które zaglądałam zarówno podczas pierwszej ciąży, jak i rozwoju małej I. była strona Canpol babies. Stwierdziłam, że spróbuję sił w ustawieniu się kolejce testerek do elektrycznego sterylizatora parowego i butelek Little Cutie:





Dlaczego właśnie sterylizator? I. dopiero w 10.miesiącu życia w pełni przeszła na mleko (wtedy modyfikowane), widzimy jednak jak do dziś jest ono dla niej ważnym składnikiem, którego nie odmawiamy jej. Nigdy jednak nie skusiliśmy się na zakup sterylizatora, ponieważ zawsze leżał on dla nas w worku rzeczy dodatkowych i jego posiadanie zawsze zastępowało coś innego.
Tym razem jednak, posiadając już pewne doświadczenie, chcielibyśmy by było zupełnie inaczej... i cieszymy się, że BlogoSfera mogłaby dać nam do tego okazję. 




Zatem wszystkich Rodziców chętnych do testowania akcesoriów... do dzieła! :) 




Komentarze